Het is nu al een paar dagen dat ik niets kan zien in mijnns, maar wel via de app meldingen krijg dat ik niet ben ingecheckt, terwijl dat niet klopt. Waarom moet ik via de Community proberen te achterhalen wat er aan de hand is? Waarom niet gewoon op de website een melding dat er een storing is, eventuele oorzaak en vermelding wanneer de oplossing wordt verwacht. Misschien een mogelijkheid creëren om een melding te krijgen wanneer het weer werkt?
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag ReneeJ en welkom op de NS community!
Er is op dit moment geen storing bij mij bekend. Dus ik kan je ook niet aangeven dat dit daadwerkelijk zo is. Ik raad je aan om even contact op te nemen met de klantenservice via Social Media, Live Chat of telefonisch op 0307515155!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.