Ik probeer geld terug te vragen maar de ‘verzenden’ knop is niet bruikbaar. Ik kan eeuwig blijven drukken, ook in verschillende browser. Het werkt niet.
Dit soort dingen gebeuren veel vaker op jullie website. Ook met het inzien van de historie bijvoorbeeld. Ik ben niet de enige die hier last van heeft (is naast Mac ook op Windows aan de hand) dus het probleem ligt echt bij de buggy NS website. Please fix het want ik kan nu geen geld terug vragen.
Bladzijde 1 / 1
Goedenavond Merijn 738273. Welkom bij de NS Community!
Ik kan dit helaas zelf niet namaken en kan je dan ook niet verder helpen. Het lijkt aan mijn kant wel te werken op het moment. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice!
Als ik in Mozilla Firefox, Microsoft Edge. De NS site gebruik op Windows, is dat probleem er niet
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.