Goedemiddag,
Ik heb mijn flex abonnement vorige week gewijzigd in een Daluren abonnement omdat ik graag keuzedagen wil.
Na wat gedoe en heen en weer gebel met NS én een paar keer voor niks naar de NS automaat, is dit uiteindelijk gelukt. Op dezelfde kaart staat nu het nieuwe abonnement.
Maar….. mijn oude reishistorie is foetsie, en ook mijn facturen (ik reisde tot 25 juli immers op rekening) zijn weg. Veel heen en weer gebel, lange wachttijden kwam het antwoord… u heeft twee accounts die moeten gekoppeld worden. Nieuw account aangemaakt, en alles zou zichtbaar moeten zijn.
Niet dus, nog steeds is mijn oude historie weg én zijn mijn facturen niet zichtbaar op Mijn NS. op eentje na, de factuur voor de aanschaf dalurenabbo en keuzedagen.
Vanmorgen ontving ik een mail van NS dat er een factuur staat in ‘mijn overzichten’. Dit betreft vermoedelijk de afrekening van de reizen die ik nog afgelopen maand op rekening heb gedaan. Alleen, de factuur is tot nu toe nog steeds niet zichtbaar en die heb ik nodig om mijn werk gerelateerde reizen te declareren. Concreet is mijn vraag nu of iemand een idee heeft hoe ik aan die factuur kan komen? Of zit er tijd tussen een mail en het zichtbaar zijn? Ik bel, ik chat, ik hang in de wacht etc, en ik wil eigenlijk alleen maar die laatste factuur!!!