Skip to main content

Als ik inlog op mijn NS en probeer mijn NS Flex abonnement te wijzigen, krijg ik de melding dat alleen de contracthouder dat kan doen. Volgens mij ben ik dat toch echt zelf, ik ben immers ook degene die anderhalf jaar geleden het NS Flex abonnement heb genomen, c.q. het contract heb afgesloten.

De facturen worden ook naar het email-adres gestuurd dat ik als gebruikersnaam opgeef.

Wie is de contracthouder volgens de NS ?

Dan is er waarschijnlijk in de systemen van NS weer 's iets niet goed aan elkaar geknoopt. Je kunt het beste contact opnemen met de klanteNService. Zij kunnen als het goed is e.e.a. weer rechtzetten als je inderdaad zelf de contracthouder bent.


De contracthouder kan geen abonnement starten wat is dat voor een gigantische knoop in de servicedesk. Weg met de OV chipkaart.


Wie is mijn of is de contract houder?


Wie is de contract houder van mijn YOV kaart?


Wie is de contract houder van mijn YOV kaart?

Dat is degene die de e-mails over facturen ontvangt. Als je in Mijn NS bij Betaaloverzicht facturen ziet staan ben jij dat zelf.

Was je nog geen 18 toen je abonnement ingegaan is, dan zal het een van je ouders zijn.


Dit gebeurd ook als je student bent en een reis product via DUO gebruikt.

Druk, nadat je de link geopened hebt, op de ‘+’ om de text te lezen


Reageer