Skip to main content

Ik wil het email adres van mijn account wijzigen.

Echter bij het invullen van het nieuew adres krijg ik melding dat het adres al bestaat (??)

Wat nu?

Hoi ric jebbink,

Blijkbaar is er ooit al eens een account aangemaakt met dat adres. Het makkelijkst is om de optie ‘Wachtwoord vergeten’ te gebruiken. Als het goed is, krijg je dan een e-mail met instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken. Op die manier kun je dan inloggen in dat account.

Overigens raad ik je aan je e-mailadressen uit je bericht te verwijderen. Deze staan nu openbaar op internet. Dit kun je (binnen een uur) doen door rechtsonder in je bericht op de drie puntjes te klikken en te kiezen voor ‘Bewerk'.

EDIT: Gegevens verwijderd door moderator.


Hallo ric jebbink en welkom bij onze community!

Het kan inderdaad voorkomen dat je account al bestaat. In dit geval kan je het advies van mrfreeze opvolgen. Mocht dat niet het gewenste resultaat geven, dan kan je via de NS Klantenservice het oude account laten koppelen met de juiste gegevens.


Reageer