Skip to main content

Het blijkt dat de OV-kaart van mijn partner ook in mijn account staat, terwijl ze wel een eigen account heeft bij NS en die kaart daar ook staat. Met de aanbiedingen van wintercity krijgt zij aanbiedingen op haar naam op MIJN mailadres, bijvoorbeeld de samenreiskorting, en ik krijg helemaal niets op MIJN mailadres. Terwijl ik me wel heb aangemeld voor de wintercity en ook een bevestiging kreeg. Mijn partner krijgt op haar eigen mailadres géén aanbiedingen (uitsluitend op mijn mailadres) .Hoe krijg ik alsnog aanbiedingen voor mijzelf op mijn eigen mailadres en mijn partner op haar mailadres. Is dat een kwestie van haar kaart uit mijn account verwijderen of moet ik meer doen.

Dit is niet iets wat je zelf kan oplossen M59. Neem contact op met onze klantenservie om dit aan te laten passen!

Vaak krijgt als er meerdere personen op hetzelfde adres wonen maar 1 persoon actie-aanbiedingen. Dat was vroeger met Spoor ook. 1 Spoor per adres.

Ik heb mij aangemeld voor wintercity,maar bij bepaalde data krijg ik de aanbieding niet in het scherm,het blijft blauw er komt niets te voorschijn.zoals ook vandaag.

Reageer