Zie in mijn NS binnen onder mijn producten niet mijn voordeelurenkaart staan. Heb deze al jaren, tijd niet gebruikt, heb een nieuwe chipkaart moeten aanschaffen
Vorige week gereisd op vol tarief.
Oeke van Grondelle
Bladzijde 1 / 1
Heb je de nieuwe kaart onder kaartvernieuwing aangeschaft? Als je dat niet gedaan hebt, is jouw abonnement niet overgezet. Je zult dan telefonisch, via X, Facebook of chat moeten regelen net NS klantenservice.
Heb je het nieuwe kaartnummer ook al toegevoegd aan je account (en eventueel de oude verwijderd)?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.