beste,
in mijn NS zakelijk zie ik dat de tijden van mijn gemaakte reizen niet kloppen.
Alle worden ze 1 uur te vroeg weergegeven.
beste,
in mijn NS zakelijk zie ik dat de tijden van mijn gemaakte reizen niet kloppen.
Alle worden ze 1 uur te vroeg weergegeven.
Dan gaat er iets mis. Gaat het om een specifiek station?
Ik reis tussen Utrecht en Arnhem vv, beide geven ze verkeerde aankomst en vertrektijden weer,
Ook op een andere laptop geprobeerd; geen verschil
Om welke dagen gaat het precies? Als het om vandaag gaat kan dat wel kloppen. Er blijkt een kleine storing te zijn.
De hele maand nov tm gisteren. Ouder kan ik niet meer zien
Dan klopt er iets niet. Zou je contact op willen nemen met onze zakelijke klantenservice om dit uit te laten zoeken? Laat je ons weten als je een antwoord hebt gekregen?
doe ik!
Ben je momenteel in een andere tijdzone? Ierland of het VK? Dan is het een gekend probleem. De tijden worden dan omgezet naar de lokale tijd.
Zie ook
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.