afgeschreven vandaag

  • 27 April 2024
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Er is 2x 20 euro afgeschreven inplaats van 10 totaal ongeveer ben vanaf Hoevelaken naar Arnhem gereisd met de trein en heb bij de overstap uit gechecht en  ingecheckt dus als het goed is zou ik 11 euro kwijt moeten wezen


3 reacties

Heb je in Arnhem ook uitgecheckt bij NS en niet per ongeluk bij Arriva?

Reputatie 7
Badge +1

Heb je in Arnhem ook uitgecheckt bij NS en niet per ongeluk bij Arriva?

Volgens mij kan dat inmiddels niet meer want het poortje geeft in Arnhem dan een foutmelding, Kan alleen nog als je bijvoorbeeld bij Arriva bent ingecheckt en je op een station terecht komt waar je alleen bij NS kan uitchecken. 

 

Enige wat ik dan kan bedenken dat er iets in Ede-Wageningen met omchecken is verkeerd gegaan. Ik denk dat je even in de reishstorie in MijnNS moet kijken wat er precies gebeurd is. Ik ben wel benieuwd wat er hier is fout gegaan eerlijk gezegd.

 

Reputatie 7
Badge +2

Heb je in Arnhem ook uitgecheckt bij NS en niet per ongeluk bij Arriva?

Enige wat ik dan kan bedenken dat er iets in Ede-Wageningen met omchecken is verkeerd gegaan. Ik denk dat je even in de reishstorie in MijnNS moet kijken wat er precies gebeurd is. Ik ben wel benieuwd wat er hier is fout gegaan eerlijk gezegd.

 

Moet haast wel: 2x 20 euro betekent dat er twee incomplete transacties zijn. Dat heb je niet als het in Arnhem mis ging. Maar als op Ede-Wageningen in de verkeerde volgorde is uit- en ingecheckt zou je hooguit een check out bij RRReis missen volgens mij.

Het zou ook een gevalletje nog niet geheel verwerkte reis kunnen zijn, gezien TS schrijft dat het een reis vandaag betrof. In dat geval verschijnt met een paar dagen vanzelf de juiste prijs in de reishistorie.

Reageer