compliment aan florian van klantenservice en conducteurs

  • 28 March 2024
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Reputatie 1

28.03.2024

Mijn man was om 09:39 vanuit Den haag centraal vertrokken richting Schiphol. Mijn had hiervoor al een trein gemist en is in alle stress bij het overstappen bij Den Haag Laan van NOI zijn rugtas met 2 werklaptops vergeten. Ik heb contact gehad met NS klantenservice. Ik werd ontzettend goed geholpen door Florian. Florian had met mij gekeken wat de mogelijkheden waren. Hij heeft mij meerdere keren gebeld om update te geven over de rugtas. Uiteindelijk heeft hij ervoor gezorgd dat de rugtas bij Schiphol werd afgezet. Zo heeft mijn man op tijd zijn vlucht kunnen pakken en zonder zorgen zijn reis voort kunnen zetten. Dus hierbij wil ik Florian bedanken voor zijn uitstekend klantenservice en de NS conducteur die in alle haast de rugtas bij Schiphol service balie heeft afgezet. 


1 reactie

Welkom op onze NS Community Abshira. Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie hier zo'n goede ervaring mee hebben gehad! Ik heb jouw compliment doorgezet aan Florian. Dat zal hij zeker waarderen! Dankjewel! 😀

Reageer