NS Community Testpanel: meld je aan!



Toon eerste bericht

237 reacties

Ik zou me ook graag willen aanmelden!

Ik heb je toegevoegd, Sjenet!

Ik heb je toegevoegd, Sjenet!

Dank je wel!

Kreeg vandaag een mail: Dank je wel dat je mee hebt gedaan aan de pilot Trein Veilig Service. Je hebt minder dan 8 reizen geregistreerd en gemaakt.

Heeft het zin gehad dat ik reizen geregistreerd heb en de dag erna weer geannuleerd? Wordt daarnaar gekeken? Vaak werd ik eerder wakker dan gepland en pakte ik een eerdere trein. Als ik op kantoor was voordat het geplande ritje was afgelopen, annuleerde ik dat ritje alsnog. Ik heb met deze test meegedaan omdat ik bewust zonder smartphone leef en me zorgen maak dat deze reserveringen verplicht gaan worden, waardoor mensen als ik de trein uitgejaagd worden. Ik hoop dat bij het evalueren van de pilot ook gekeken wordt naar de geannuleerde ritjes, en naar de periode tussen aanmelden en reizen. Want als iedereen met een smartphone zich aanmeldt vlak voor-ie de trein inspringt, wat is dan de toegevoegde waarde boven de OV-registratie die er al is?

 

Ik zal dit allemaal meenemen, maar dit topic gaat wel over iets anders. Alsnog bedankt voor de feedback, Marjon_.

Reputatie 2

Ik meld mij graag aan voor het “mee denken", niet voor de apps.

Je hebt bij deze toegang tot de betreffende categorie, mariekewandel!

Reputatie 2

Je hebt bij deze toegang tot de betreffende categorie, mariekewandel!


Hoe kom ik daar?

 

Op de voorpagina van de Community, nadat je bent ingelogd, scrol je iets naar beneden tot je bij de ‘Community testpanel’ komt. Jij zult dan enkel de ‘Denk mee!’ categorie zien.

 

Reputatie 2

Op de voorpagina van de Community, nadat je bent ingelogd, scrol je iets naar beneden tot je bij de ‘Community testpanel’ komt. Jij zult dan enkel de ‘Denk mee!’ categorie zien.

 


Als ik daar op klik, dan kom ik in allerlei discussies. Is het de bedoeling dat ik een vraag aanklik, lees wat er allemaal geschreven is en eventueel iets aanvul?

Reputatie 7
Badge +3

Als ik daar op klik, dan kom ik in allerlei discussies. Is het de bedoeling dat ik een vraag aanklik, lees wat er allemaal geschreven is en eventueel iets aanvul?

Ja :slight_smile:

Zie bovenaan:

Als lid van het testpanel krijg je toegang tot een besloten deel op NS Community. Daar kun je op berichten reageren en opmerkingen en suggesties aan ons doorgeven.

De meeste topics die er nu staan zijn al vrij oud, waarbij eventuele feedback momenteel niet meer nodig is, maar dat is inderdaad wel de kern. :)

Reageer