Skip to main content

Reactie op het topic van @Sascha NS van vorige week dat de community niet voor contact met de klantenservice is, is helaas niet toegestaan, dus maar even apart. Achterin de laatste Spoor staat onder "Contact met NS Klantenservice" "Ga naar ns.nl/klantenservice of ns.nl/community". Die laatste url komt hier uit en dat lijkt dus tegenstrijdig. Waarom blijft NS voor de klantenservice naar de community verwijzen en vervolgens op de community aangeven dat deze niet voor contact met de klantenservice is?

Dat is toch hetzelfde met zo ongeveer elke willekeurige mail die je van NS ontvangt?

 

 

 


Hey Olav93. Bedankt dat je dit onder de aandacht brengt. Ik zet intern even een notitie door dat dit niet handig is omdat we hier inderdaad niet de standaard functies van de klantenservice op kunnen pakken. We willen natuurlijk wel dat meer mensen hier langs komen voor alle kennis die hier al openbaar te vinden is, maar een verduidelijking bij de link voor de functie van de Community is geen slecht idee.


Ach, al zo vaak geopperd, maar er komt gewoon niks van terecht …

 


Hier is inderdaad regelmatig, tevergeefs, aandacht voor gevraagd.

Zou graag eindelijk eens willen weten waarom men dit maar laat voortduren. Het moet namelijk eenvoudig te verhelpen zijn met een betere bewegwijzering.

https://community.ns.nl/ns-community-features-updates-61/waarom-geen-link-klantenservice-op-startpagina-ns-community-81679


Reageer