Skip to main content

Zojuist (24-10-2024 ongeveer 06.20 uur), in het Nederlands, met cijfers alleen het telefoonnummer van de NS klantenservice een reactie geschreven bij deze post.

Na het klikken op “Verstuur” krijg ik dus de volgende melding:

Your post has been submitted. It will be published after a review by our moderators.

Ik las dat dit met een filter te maken heeft en dat het zou kunnen zijn dat ik ongepaste woorden of zinnen zou hebben gebruikt. Of veel niet Nederlandse tekst, of veel cijfers.

Dit is allemaal niet aan de hand. Toch deze melding. Wat is hiervan de reden?

Trouwens: deze vraag plaatsen lukt blijkbaar wel.

Het is waarschijnlijk een filter en Gainsight, die het programma achter het forum van NS technisch stuurt, is niet eenvoudig te benaderen. Ik ben een veelposter en heb er al meer dan een jaar gedoe mee en het vergde een intensieve bemoeienis van twee moderatoren hier om daar wat verbetering in te brengen.

Het is wel mogelijk dat moderatoren intensiever toezien en de post vasthouden als het echt uit de hand loopt, dat heeft dan met een opstelling of taalgebruik te maken, mogelijk met eerdere posting. Aangezien er een computerprogramma wordt uitgevoerd, zou ik het niet op u persoonlijk betrekken.

Moderatoren kunnen er verder iets meer over zeggen dan ik. Voor mij wordt het posten al anderhalf jaar nog steeds bemoeilijkt, al hebben twee moderatoren er wat verbetering uit weten te slepen. Het systeem ziet mijn bijdragen als spam, en ik denk dat weinig van mijn mede superusers me daarvan zullen beschuldigen, 😉 Niettemin kan ik niet eens een topic openen en ben ik vorig jaar gedurende ruime tijd geblokkeerd geweest, met in mijn  ogen negatieve gevolgen. Volgens mij hebben mijn bijdragen hier wel enig nut, maar het systeem ziet dat duidelijk niet zo. Het bedrijf wordt gerund in Azië vanuit een volstrekt andere cultuur en NS zou een West-Europees bedrijf moeten inhuren. Privatisering kan ook doorslaan, dat is wel helder. dit shitbedrijf zal wel om prijstechnische redenen zijn uitgekozen door een voormalig Vindicatlid, of erger, ;-)

Maakt u zich niet al te ongerust. Don Quichote vocht tegen windmolens, en dat was kansrijker dan tegen de door Gainsight beheerde computers.

Fijn deze toelichting @Thom . Ik had je al een tijd gemist op dit forum en nu weet ik ook de reden. 

Ik vroeg mij al af waarom het antwoord gemarkeerd was als 'spam'. Inmiddels is je antwoord in het betreffende topic gewoon te lezen. :)

Het is waarschijnlijk een filter en Gainsight, die het programma achter het forum van NS technisch stuurt, is niet eenvoudig te benaderen. Ik ben een veelposter en heb er al meer dan een jaar gedoe mee en het vergde een intensieve bemoeienis van twee moderatoren hier om daar wat verbetering in te brengen.

Het is wel mogelijk dat moderatoren intensiever toezien en de post vasthouden als het echt uit de hand loopt, dat heeft dan met een opstelling of taalgebruik te maken, mogelijk met eerdere posting. Aangezien er een computerprogramma wordt uitgevoerd, zou ik het niet op u persoonlijk betrekken.

Moderatoren kunnen er verder iets meer over zeggen dan ik. Voor mij wordt het posten al anderhalf jaar nog steeds bemoeilijkt, al hebben twee moderatoren er wat verbetering uit weten te slepen. Het systeem ziet mijn bijdragen als spam, en ik denk dat weinig van mijn mede superusers me daarvan zullen beschuldigen, 😉 Niettemin kan ik niet eens een topic openen en ben ik vorig jaar gedurende ruime tijd geblokkeerd geweest, met in mijn  ogen negatieve gevolgen. Volgens mij hebben mijn bijdragen hier wel enig nut, maar het systeem ziet dat duidelijk niet zo. Het bedrijf wordt gerund in Azië vanuit een volstrekt andere cultuur en NS zou een West-Europees bedrijf moeten inhuren. Privatisering kan ook doorslaan, dat is wel helder. dit shitbedrijf zal wel om prijstechnische redenen zijn uitgekozen door een voormalig Vindicatlid, of erger, ;-)

Maakt u zich niet al te ongerust. Don Quichote vocht tegen windmolens, en dat was kansrijker dan tegen de door Gainsight beheerde computers.

Bedankt voor je uitgebreide toelichting @Thom . Ik vind deze ervaring al heel vervelend, dus ik kan me voorstellen dat het voor jou nog veel vervelender is (geweest afgelopen periode). Niet kunnen reageren of een topic aanmaken…… als ik het aantal reacties zie van jou, dan lijkt het er toch sterk op dat je van toegevoegde waarde bent. Ik lees al heel lang mee hier, en vind je bijdragen in ieder geval altijd heel nuttig. Ik hoop dat je dit blijft doen. Daar heeft de Community veel voordeel van.

Ik vroeg mij al af waarom het antwoord gemarkeerd was als 'spam'. Inmiddels is je antwoord in het betreffende topic gewoon te lezen. :)

Als ik mijn reactie teruglees, die was aangemerkt als 'spam', begrijp ik nog steeds niet waarom dit spam zou zijn. Als dat zo is, dan zouden er wel heel veel andere reacties in aanmerking komen voor dat predicaat denk ik. Als ik af en toe reacties lees, dan vraag ik me wel eens af of het nou nodig is om op die manier te reageren. Maar dat is een andere discussie.

......

Ik zie onder de tekst van @Thom nogal veel, blijkbaar automatisch toegevoegde tekst over een vertaalservice. Is dat misschien de oorzaak van zijn problemen?

Goed dat je meedenkt, maar ik had de ellende die ik beschreef al sinds vorig voorjaar. Toen was dit er nog niet en het zit mogelijk in een uitgebreide vertaalmachine die ik gebruik. 

Die extra tekst bij het quoten van Thom lijkt door Bing te komen, dus dat heeft iets met Windows/Edge te maken? Lijkt me inderdaad iets anders dan wat eerder speelde.

Bij quoten van bovenstaande reactie krijg ik die extra tekst trouwens niet, bij de eerste reactie wel… 

Reageer