Het is waarschijnlijk een filter en Gainsight, die het programma achter het forum van NS technisch stuurt, is niet eenvoudig te benaderen. Ik ben een veelposter en heb er al meer dan een jaar gedoe mee en het vergde een intensieve bemoeienis van twee moderatoren hier om daar wat verbetering in te brengen.
Het is wel mogelijk dat moderatoren intensiever toezien en de post vasthouden als het echt uit de hand loopt, dat heeft dan met een opstelling of taalgebruik te maken, mogelijk met eerdere posting. Aangezien er een computerprogramma wordt uitgevoerd, zou ik het niet op u persoonlijk betrekken.
Moderatoren kunnen er verder iets meer over zeggen dan ik. Voor mij wordt het posten al anderhalf jaar nog steeds bemoeilijkt, al hebben twee moderatoren er wat verbetering uit weten te slepen. Het systeem ziet mijn bijdragen als spam, en ik denk dat weinig van mijn mede superusers me daarvan zullen beschuldigen, Niettemin kan ik niet eens een topic openen en ben ik vorig jaar gedurende ruime tijd geblokkeerd geweest, met in mijn ogen negatieve gevolgen. Volgens mij hebben mijn bijdragen hier wel enig nut, maar het systeem ziet dat duidelijk niet zo. Het bedrijf wordt gerund in Azië vanuit een volstrekt andere cultuur en NS zou een West-Europees bedrijf moeten inhuren. Privatisering kan ook doorslaan, dat is wel helder. dit shitbedrijf zal wel om prijstechnische redenen zijn uitgekozen door een voormalig Vindicatlid, of erger, ;-)
Maakt u zich niet al te ongerust. Don Quichote vocht tegen windmolens, en dat was kansrijker dan tegen de door Gainsight beheerde computers.