Goedemorgen, sinds 9 oktober heb ik mijn abonnement gewijzigd en nu ontvang ik opnieuw een factuur van € 31,- Ik wil weten of het nodig is om dat geld te betalen, of dat ik het niet annuleer?
beantwoord
maandelijkse tariefwijziging.
Beste antwoord door Anonymous
Hi
Om welk abonnement gaat het?
Welke periode wordt er nu gefactureerd?
Wat wordt er gefactureerd?
Op deze Community proberen reizigers andere reizigers te helpen. Echter kunnen we niet bij elkaars gegevens. Voor echt inhoudelijke vragen kun je het beste contact opnemen met de NS klantenservice door bijvoorbeeld te bellen naar 030-751 51 55 (ze zijn dag en nacht bereikbaar). Zij kunnen wel met je meekijken.
Met antwoorden op de hierboven genoemde vragen kunnen we wel proberen met je mee te denken.😀
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.