Skip to main content
beantwoord

maandelijkse tariefwijziging.

  • 24 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Goedemorgen, sinds 9 oktober heb ik mijn abonnement gewijzigd en nu ontvang ik opnieuw een factuur van € 31,-  Ik wil weten of het nodig is om dat geld te betalen, of dat ik het niet annuleer? 

Beste antwoord door Anonymous

Hi @Karirey30,

Om welk abonnement gaat het?

Welke periode wordt er nu gefactureerd?

Wat wordt er gefactureerd?

Op deze Community proberen reizigers andere reizigers te helpen. Echter kunnen we niet bij elkaars gegevens. Voor echt inhoudelijke vragen kun je het beste contact opnemen met de NS klantenservice door bijvoorbeeld te bellen naar 030-751 51 55 (ze zijn dag en nacht bereikbaar). Zij kunnen wel met je meekijken.

Met antwoorden op de hierboven genoemde vragen kunnen we wel proberen met je mee te denken.😀

Bekijk origineel

  • 24 oktober 2024

Hi @Karirey30,

Om welk abonnement gaat het?

Welke periode wordt er nu gefactureerd?

Wat wordt er gefactureerd?

Op deze Community proberen reizigers andere reizigers te helpen. Echter kunnen we niet bij elkaars gegevens. Voor echt inhoudelijke vragen kun je het beste contact opnemen met de NS klantenservice door bijvoorbeeld te bellen naar 030-751 51 55 (ze zijn dag en nacht bereikbaar). Zij kunnen wel met je meekijken.

Met antwoorden op de hierboven genoemde vragen kunnen we wel proberen met je mee te denken.😀


Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • 24 oktober 2024

Waarschijnlijk heeft u uw abonnement dicht op de factuurdatum gewijzigd. U ontvangt dan het te veel betaalde later op een volgende factuur terug en moet deze factuur inderdaad gewoon betalen.


Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 24 oktober 2024

U kunt op de facturen precies zien waarvoor u moet betalen. U kunt zo precies nagaan voor welk abonnement en voor welke periode er kosten in rekening worden gebracht.


Reageer