Skip to main content
NS Extra: klantrelatieprogramma



Vanaf maandag 27 juni starten wij een nieuw klantrelatieprogramma. Je geeft ons - met jouw aanmelding voor het programma - toestemming om reis- en persoonsgegevens te gebruiken om jou diensten en extra's te bieden. Waar bestaan deze diensten en extra's uit:



1 Vergeten check-uit alert service

Als je vergeten bent uit te checken krijg je automatisch een e-mail van NS. Je kan dan zelf de vergeten check uit herstellen. Als we met 90% zekerheid denken te weten waar je heengegaan bent (bijvoorbeeld bij een Traject Vrij), dan doen we zelfs al een suggestie voor je. (Klantenservice kan deze suggestie altijd overrulen).



2 Het bieden van extra's als blijk van waardering

Vanaf het moment dat je je hebt aangemeld voor NS Extra kan jij gebruik maken van de check-uit alert service. Binnen een aantal weken na aanmelding ontvangen deelnemers aan NS Extra persoonlijke aanbiedingen voor treinreizen en andere extra's, zoals bijvoorbeeld een koffiebon of andere kleine attenties als een e-mail met verjaardagswensen.



Hoe kan een klant zich aanmelden?

Op https://www.ns.nl/nsextra/aanmelden kan je jezelf aanmelden met OV-chipkaartnummer en vervaldatum.
Kopieeren en plakken werkt dus bij mij ook niet



Mocht je het echt niet voor elkaar krijgen dan kun je bellen met 030 751 51 55. Dan wordt het telefonisch voor je ingeregeld.
Waarde lezer, de koppeling in mijn bevestigingsmail werkt niet. Ook niet als ik de koppeling in de browser plak.

Link verwijderd

Wat nu?



Michel F. van den Brun




Volgens mij is de aanmelding goed doorgevoerd Michel!
Kopieeren en plakken werkt dus bij mij ook niet
Waarde lezer, de koppeling in mijn bevestigingsmail werkt niet. Ook niet als ik de koppeling in de browser plak.

Link verwijderd

Wat nu?



Michel F. van den Brun
Klanten waarbij de link niet direct werkt, kunnen deze link wel met de rechtermuisknop kopiëren en zelf in de browser plakken. Dan werkt het wel en word je definitief aangemeld voor NS Extra.
de link in de bevestigingsmail werkt nog steeds niet!!
Moderator, hallo ??
De aanmeldingsmail is op mijn mobiel niet zichtbaar. De body is geheel leeg. Op mijn pc zie ik een bericht zonder link in de regel die met https: begint. De enige link die wel werkt is die naar dit forum.
Bij mij werkt de link in de bevestigingsmail ook niet.
Heb het voor de zoveelste keer geprobeerd maar nog steeds werkt het niet!!!Ook niet met een nieuwe mail van de NS.Leuk die aanbieding aan je vaste klanten maar zorg wel dat het allemaal normaal werkt NS!
Ik heb me aangemeld, en een bevestigingsmail gekregen, waarin een link staat die ik moet aanklikken om de aanmelding definitief te maken. Dat lukt niet, de link is in zwart en niet aktief.
Bij werkt de link nu wel, de vorige was een verwijzing naar dit topic zelf.



Probeer anders via www.ns.nl/uitgelicht/ns-extra
Je hebt helemaal gelijk. Aangepast.WERKT NOG STEEDS NIET.
Volgens mij is de link niet correct KJ ;-)



https://www.ns.nl/nsextra/aanmelden
Dat klopt want bij mij werkt het ook niet.
Je hebt helemaal gelijk. Aangepast.
Volgens mij is de link niet correct KJ ;-)



https://www.ns.nl/nsextra/aanmelden

Reageer