Vanaf 27 juni 2016: NS Extra | NS Community

Vanaf 27 juni 2016: NS Extra


NS Extra: klantrelatieprogramma

Vanaf maandag 27 juni starten wij een nieuw klantrelatieprogramma. Je geeft ons - met jouw aanmelding voor het programma - toestemming om reis- en persoonsgegevens te gebruiken om jou diensten en extra's te bieden. Waar bestaan deze diensten en extra's uit:

1 Vergeten check-uit alert service
Als je vergeten bent uit te checken krijg je automatisch een e-mail van NS. Je kan dan zelf de vergeten check uit herstellen. Als we met 90% zekerheid denken te weten waar je heengegaan bent (bijvoorbeeld bij een Traject Vrij), dan doen we zelfs al een suggestie voor je. (Klantenservice kan deze suggestie altijd overrulen).

2 Het bieden van extra's als blijk van waardering
Vanaf het moment dat je je hebt aangemeld voor NS Extra kan jij gebruik maken van de check-uit alert service. Binnen een aantal weken na aanmelding ontvangen deelnemers aan NS Extra persoonlijke aanbiedingen voor treinreizen en andere extra's, zoals bijvoorbeeld een koffiebon of andere kleine attenties als een e-mail met verjaardagswensen.

Hoe kan een klant zich aanmelden?
Op https://www.ns.nl/nsextra/aanmelden kan je jezelf aanmelden met OV-chipkaartnummer en vervaldatum.

41 reacties

Volgens mij is de link niet correct KJ ;-)

https://www.ns.nl/nsextra/aanmelden
Je hebt helemaal gelijk. Aangepast.
Volgens mij is de link niet correct KJ ;-)

https://www.ns.nl/nsextra/aanmelden
Dat klopt want bij mij werkt het ook niet.
Je hebt helemaal gelijk. Aangepast.WERKT NOG STEEDS NIET.
Bij werkt de link nu wel, de vorige was een verwijzing naar dit topic zelf.

Probeer anders via www.ns.nl/uitgelicht/ns-extra
Ik heb me aangemeld, en een bevestigingsmail gekregen, waarin een link staat die ik moet aanklikken om de aanmelding definitief te maken. Dat lukt niet, de link is in zwart en niet aktief.
Heb het voor de zoveelste keer geprobeerd maar nog steeds werkt het niet!!!Ook niet met een nieuwe mail van de NS.Leuk die aanbieding aan je vaste klanten maar zorg wel dat het allemaal normaal werkt NS!
Bij mij werkt de link in de bevestigingsmail ook niet.
De aanmeldingsmail is op mijn mobiel niet zichtbaar. De body is geheel leeg. Op mijn pc zie ik een bericht zonder link in de regel die met https: begint. De enige link die wel werkt is die naar dit forum.
Moderator, hallo ??
de link in de bevestigingsmail werkt nog steeds niet!!
Klanten waarbij de link niet direct werkt, kunnen deze link wel met de rechtermuisknop kopiëren en zelf in de browser plakken. Dan werkt het wel en word je definitief aangemeld voor NS Extra.
Waarde lezer, de koppeling in mijn bevestigingsmail werkt niet. Ook niet als ik de koppeling in de browser plak.
Link verwijderd
Wat nu?

Michel F. van den Brun
Kopieeren en plakken werkt dus bij mij ook niet
Waarde lezer, de koppeling in mijn bevestigingsmail werkt niet. Ook niet als ik de koppeling in de browser plak.
Link verwijderd
Wat nu?

Michel F. van den Brun


Volgens mij is de aanmelding goed doorgevoerd Michel!
Kopieeren en plakken werkt dus bij mij ook niet

Mocht je het echt niet voor elkaar krijgen dan kun je bellen met 030 751 51 55. Dan wordt het telefonisch voor je ingeregeld.
Op m'n iPad gelukt! Bedankt
Kopieeren en plakken werkt dus bij mij ook niet

Mocht je het echt niet voor elkaar krijgen dan kun je bellen met 030 751 51 55. Dan wordt het telefonisch voor je ingeregeld.


Ja hoor. De IT van NS heeft er weer eens een zooi van gemaakt, en dat wordt opgelost door de klant op diens kosten en ten koste van eigen tijd, te laten bellen naar een Klantenservice die slecht bereikbaar is. Logisch dat je Klantenservice overbelast raakt als ze steeds de puinzooi van deze afdeling mogen opruimen.Waar ken ik dat ook alweer van ? Oh ja, pas geleden nog toen ik dagkaarten had gekocht bij NS, ook al zo'n aktie voor de gewaardeerde vaste klant :-((((. Deze dagkaarten bleken niet te printen, en ook toen was het advies om maar de klantenservice te bellen, die zou het handmatig moeten kunnen regelen voor me . . . . afijn, een uur verder, etc etc. Blijkens reakties op dit forum was ik hiermee echt de enige niet. Het uittesten van programma's wordt op het bordje van de klant geschoven, zo van: we zien het wel, als het niet werkt dan gaan die sukkels vanzelf bellen en dan is het nog vroeg genoeg om in aktie te komen:-((((. Ik wantrouw vanaf nu alle speciale aanbiedingen van NS, de procedures zijn naadje.
Kopieeren en plakken werkt dus bij mij ook niet

Mocht je het echt niet voor elkaar krijgen dan kun je bellen met 030 751 51 55. Dan wordt het telefonisch voor je ingeregeld.


Bij mij kwam de link niet als link binnen, maar als gewone tekst. Dan maar de twee lijnen van de link gekopieerd. Is er iemand vergeten dit als hyperlink klaar te zetten?

Voor mij is de telefonische klantendienst ook niet echt een optie. Eind vorig jaar met een Belgische GSM naar de klantendienst gebeld. Na een gesprek van 16 minuten was ik ongeveer 10 euro belwaarde kwijt. Bij gebrek aan een vaste lijn kon het niet anders.
[...] kwam de link niet als link binnen, maar als gewone tekst. Dan maar de twee lijnen van de link gekopieerd. Is er iemand vergeten dit als hyperlink klaar te zetten?[...]

Bovenstaande opmerking van 'herrie' is een geval van goede opmerkzaamheid. Ik heb even naar mijn originele aanmeldingsmail gekeken, en inderdaad; ook dat is geen koppeling, maar een eenvoudige tekstregel.

Wonderlijk.

Met vriendelijke groet,
Michel F. van den Brun
spoorzoekend NS klant
Kopieeren en plakken werkt dus bij mij ook niet

Mocht je het echt niet voor elkaar krijgen dan kun je bellen met 030 751 51 55. Dan wordt het telefonisch voor je ingeregeld.


Bij mij kwam de link niet als link binnen, maar als gewone tekst. Dan maar de twee lijnen van de link gekopieerd. Is er iemand vergeten dit als hyperlink klaar te zetten?

Voor mij is de telefonische klantendienst ook niet echt een optie. Eind vorig jaar met een Belgische GSM naar de klantendienst gebeld. Na een gesprek van 16 minuten was ik ongeveer 10 euro belwaarde kwijt. Bij gebrek aan een vaste lijn kon het niet anders.


Hoe u gebruik wenst te maken van uw Belgische gsm abonnement is uw keuze.
Op m'n iPad werkt de link wel!
De link in de mail is aangepast. Als je nog problemen hebt kun je via de aanmeldpagina de mail opnieuw laten versturen.
De link in de mail is aangepast. Als je nog problemen hebt kun je via de aanmeldpagina de mail opnieuw laten versturen.

Hey presto, de gouden tip . . . . en laat-ie nou werken ook ! Dank aan degene bij NS die dit heeft opgepikt. Nog een verzoekje: kan diezelfde persoon ook even kijken naar het probleem met het verzilveren van mijn dagkaarten-voor-vaste-klanten (zie gister), zou fijn zijn :-)))
De mailtjes vanuit NS Extra (aanvragen en activeren) zijn tijdelijk gepauzeerd, dit om er zeker van te zijn dat alles het weer gaat doen. Zodra ze weer verstuurd worden meld ik dat.

Reageer