Welkom bij NS Extra.



Toon eerste bericht

116 reacties

Dan mag je mij een priv├ębericht sturen Arga, met daarin je kaartnummer. Dan ga ik het voor je regelen.
mijn link doet het ook niet
en plakken ook niet in je browser
neem aan dat ik ook een prive bericht mag sturen
Vervelend, Hans!

Mag ik vragen wat voor browser je hebt? En welke melding je te zien krijgt?
Firefox heb ook al met exploser geprobeerd
het is al gelukt sorry
Mag ik vragen waarom het nu wel is gelukt?
Firefox deed het eerst niet maar bij de derde poging wel
zo doende is het gelukt
In de email werd vermeld dat ik een gratis drankje bij de Kiosk kon halen. Krijg ik hiervoor later een coupon o.i.d.?
Deze koffiebon volgt in de welkomstmail, en dat kan 2 werkdagen duren, Treinreiziger33.
Ik wilde me inschrijven voor NS extra, ik kreeg een mail om me aan te melden maar er is geen link. Ik heb hem gecopieerd maar dat werkt niet, dus net als diegenen hierboven...wat kan ik doen.
De NS is hier net zo snel met info als bij treinstoringen.
Welkom!

We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart. Een beperkt aantal klanten kan tijdens een proefperiode van vijf maanden de voordelen van NS Extra ervaren.

Meld je nu gratis aan en profiteer de komende maanden van exclusieve voordelen, persoonlijke services en speciale aanbiedingen. Wil je mee doen? Neem dan een kijkje op www.ns.nl/nsextra

We zijn natuurlijk benieuwd naar je mening, zodat we NS Extra zo goed mogelijk kunnen optimaliseren. Op deze plek kan je ervaringen delen en uitwisselen. Wat is je eerste ervaring met NS Extra?
Welkom!

We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart. Een beperkt aantal klanten kan tijdens een proefperiode van vijf maanden de voordelen van NS Extra ervaren.

Meld je nu gratis aan en profiteer de komende maanden van exclusieve voordelen, persoonlijke services en speciale aanbiedingen. Wil je mee doen? Neem dan een kijkje op www.ns.nl/nsextra

Lege woorden, misleidend. Jammer, had leuk kunnen zijn. Blaas het feest maar af en verzin wat anders.
Gezien het aantal aanmeldingen en positieve reacties, doen we dat liever niet, Kaatje 🙂. Jammer dat je er zelf niet zo enthousiast over bent!
Ik had mij aangemeld Sivan, toen kwam ik erachter dat de aankondiging van Hessel NS lege woorden en misleidend zijn. Dan is het niet raar dat ik niet enthousiast ben, voel mij bedrogen. Leuk dat het wel voor andere mensen werkt, blijkbaar heeft de NS niet door hoe ze stelselmatig bepaalde abonnementen negeren in ontwikkelingen. Dat is jammer. Doei.
Het is ook goed dat je dit uit, Kaatje! Juist omdat dit een pilot is, zijn we blij met zulke feedback. We gebruiken dit soort punten om na de pilot verder te kijken.
Reputatie 6
Badge +2
Klopt het wel dat dit topic gestart is op 20 mei 2015, 13:59?
Het is ook goed dat je dit uit, Kaatje! Juist omdat dit een pilot is, zijn we blij met zulke feedback. We gebruiken dit soort punten om na de pilot verder te kijken.
Daar ben ik dan wel blij mee, en hopelijk kunnen jullie dan gelijk hier informatie toevoegen die jullie vergeten waren? Jullie klanten met abonnementen die niet mee mogen doen? Die jullie de moeite kunnen besparen om zich aan te melden voor een dienst waarvan ze uitgesloten zijn? Dan moet ik nu echt gaan.


Hier hoor het OV-jaarabonnement en OV-Vrij abonnement vermeld te worden en wie weet welke andere abonnementen ook niet mee mogen doen.
ik kan de aanmelding niet openen ( doorsturen)
Ik ga dit zeker meenemen, Kaatje. Bedankt!
Reputatie 6
Badge +2
http://www.ns.nl/reizigers/blind/_unsorted/ns-extra-homepage.html: ''Wegens groot succes is het maximum aantal deelnemers voor deze proefperiode bereikt.''
Goed gezien, Dennis!
Hoi Kyrody, en welkom. Leuk dat je meedoet!

Welke melding krijg je?
mijn link in de bevestigingsmail doet het niet (geen handje)
Hoi Hemels77,

Heb je HTML ingeschakeld (bovenaan je e-mail)? Dat kan helpen! Ook kun je de link knippen en plakken in je browser. Laat je weten of het is gelukt?

Reageer