beantwoord

aanpassen flexabonnement

  • 27 March 2024
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Ik heb al meer dan een jaar een Ns flex dal abonnement (5,60 per maand) . Nu ga ik 3 weken op vakantie. Als ik mijn abonnement nu aanpas naar flex basis (0,- per maand). Kan ik dan over 3 weken mijn abonnement weer omzetten naar flex-dal. Of kan dit pas na 1 maand?

icon

Beste antwoord door Robert B 27 March 2024, 18:42

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Ik heb al meer dan een jaar een Ns flex dal abonnement (5,60 per maand) . Nu ga ik 3 weken op vakantie. Als ik mijn abonnement nu aanpas naar flex basis (0,- per maand). Kan ik dan over 3 weken mijn abonnement weer omzetten naar flex-dal. Of kan dit pas na 1 maand?

Welkom bij de NS Community!

Dit is prima mogelijk, Flex Basis kan op elk moment weer gewisseld worden naar een ander abonnement. Goede vakantie! 😀

Reputatie 3

Hou wel rekening mee dat uw flex dal abonnement (opnieuw) looptijd van 1 maand hebt vanaf het moment dat u het abonnement in laat gaan.

Badge +3

Hou wel rekening mee dat uw flex dal abonnement (opnieuw) looptijd van 1 maand hebt vanaf het moment dat u het abonnement in laat gaan.

Ja, na 3 weken Basis (wegens vakantie, ziekte of wat dan ook) en dan weer Dal Voordeel zit je daar wel weer een maand aan vast… 🤣

Alhoewel, dat wisselen van Basis naar iets anders kan je binnen 14 dagen weer herroepen maar dan krijg je over de reizen na die wissel de korting alsnog betalen.

Voor een paar weken vakantie (je zet het op Basis, helemaal prima) en dan binnen een maand nadat je Dal Voordeel opnieuw aangezet hebt weer pauzeren lijkt me niet aan de orde.

Reageer