Goedemorgen er is een factuur door NS geïncasseerd met daarop een enkele reis maar als retour gerekend. Er is via de chat contact geweest maar dat is niet opgelost. De reis heeft plaats gevonden op 3 juli de heenreis is verrekend met de betaling van juli. Is ook betaald. En nu wordt met de betaling van augustus wederom de hele reis gefactureerd, dus een heenreis en terugreis? Kan iemand mij duidelijk maken waarom de reis die op 3 juli is gemaakt in 2 maanden wordt verrekend? En waarom moet ik dan een retour betalen?
Bladzijde 1 / 1
Wij zijn een reizigersforum en geen kanaal van Klantenservice. Daar zult u toch echt contact mee op moeten nemen voor administratieve zaken. Heeft u op Mijn NS uw rekening nagekeken?
Jazeker heb ik gedaan.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.