beantwoord

correctiebedrag flex abbonnement

  • 9 February 2024
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

1e maal gereisd met mijn flexabbonnement

Schijnbaar bij verkeerde maatschappij ingecheckt

Begreep dat conducteur dit eenmalig recht heeft getrokken

Krijg nu toch melding van correctie tarief van €50.- 

Vind dit voor 1e maal wel erg dure leerschool en zou het graag anders zien

icon

Beste antwoord door Isitimela 9 February 2024, 14:50

Bekijk origineel

2 reacties

1e maal gereisd met mijn flexabbonnement

Schijnbaar bij verkeerde maatschappij ingecheckt

Begreep dat conducteur dit eenmalig recht heeft getrokken

Krijg nu toch melding van correctie tarief van €50.- 

Vind dit voor 1e maal wel erg dure leerschool en zou het graag anders zien

Een conducteur kan dit niet rechttrekken. Die maakt alleen een aantekening in het systeem dat u niet juist bent ingecheckt en daar staat €50 voor. U kunt de klantenservice bellen die dit dan kunnen corrigeren.

Een voortaan gewoon bij de juiste vervoerder in- en uitchecken is wel zo handig.

Reputatie 6
Badge +1

Hoewel conducteurs vaak anders beweren, kunnen ze dat niet corrigeren. Ze kunnen alleen registreren dat je niet (goed) hebt ingecheckt, waarna er een correctie van € 50 volgt.

Via dit forum kunnen we je niet helpen, neem contact op met de klantenservice om te vragen of het correctietarief kan worden gerestitueerd. 

Reageer