Hoi P Neijenhuis,
Voor verzoeken tot restitutie moet je contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.
Helaas lukt het me niet om via de telefoon duidelijk te maken wat er aan de hand is. Na verschillende pogingen geen resultaat.
Dat is vreemd. Wat zeiden mijn collega's dan? Indien je Facebook of Twitter hebt kan je daar ook contact opnemen. Zodoende hoef je ook niet actief op een antwoord te wachten, maar kan je na een paar uur eens kijken of je een reactie terug hebt. Als je dan gelijk je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres meestuurt dan krijg je waarschijnlijk ook gelijk een oplossing aangedragen.
Ben benieuwd of het lukt, want je hebt (weliswaar buiten jouw schuld) omgereisd, maar blijkbaar ook nog eens je reis meer dan 35 minuten onderbroken in Lelystad?
Dat eerste corrigeren zal niet zo’n probleem zijn (ook al was het de bedoeling in Lelystad binnen de poortjes te blijven) maar met de lange onderbreking zal een probleem worden, omdat het nu twee losse reizen zijn geworden.
Als je binnen 35 minuten weer ingecheckt had (alleen even koffie halen) dan zou het je € 17,22 gekost hebben (191 tariefeenheden, normaal gesproken 140 TE).