Ik heb nu NS Flex Basis en die wil ik omzetten naar NS Flex Dal wat nu 2,50 per maand kost. Echter als ik de bestelling wil afronden krijg ik een melding met een technische storing en probeer het later opnieuw. Hoe kan ik dat oplossen want ik wil deze maand gebruik maken van NS Flex omdat er wat treinreizen op de planning staan deze maand.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Geisha,
Er komen meer berichten langs over een foutmelding bij het bestellen. Je kunt ook contact opnemen met de klanteNService. Zij kunnen het abonnement voor je wijzigen.
Ik ben dus niet de enige. Heb de klantenservice benaderd en ze hebben mijn abonnement gewijzigd. Hopelijk vinden ze snel waar het probleem zit op de site en in de app.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.