er staat dus blijkbaar helemaal geen geboortedatum in mijn persoonlijke gegevens. ik wil graag een dal abonnement aanschaffen nadat m’n studentenreisproduct is afgeschaft, maar dat kan ik dus niet zonder een geboortedatum. hoe kan ik dit aanpassen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Hiervoor kun je contact opnemen met de NS klantenservice. Bijvoorbeeld bellen naar 030-751 51 55 (dag en nacht bereikbaar). Zij kunnen dit voor je in orde maken.
Via hier proberen reizigers andere reizigers te helpen en kunnen niet bij gegevens (en dat is maar goed ook ). We kunnen dus niets aanpassen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.