beantwoord

Hoe kan ik geld terug vragen voor reis 12/01 met NS Flex

  • 13 February 2023
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

Hoe kan ik geld terugvragen voor dit reis?

 

icon

Beste antwoord door MoDe 13 February 2023, 13:07

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice om de gemiste in- of uitcheck te laten corrigeren.

Ik heb precies hetzelfde, ook op station Zaandam. Je gaat gewoon door de poortjes heen, dus het is geen kwestie van vergeten - de poortjes werken regelmatig niet goed. Dat merk je niet altijd…

In de reishistorie staat sindsdien dat ik ‘nog niet kan corrigeren’. Na ruim een maand heb ik het toch maar via de chat gedaan - dat kostte bijna een uur. Hoe kun je een klacht over zoiets aan de NS doorgeven, weet iemand dat?

Badge +3

Welkom bij de NS Community @Jelga!

Een gemiste check in/uit met NS Flex kan helemaal (nog) niet op die manier. Melding mag wel wat duidelijker, want zoals het er nu staat lijkt het alsof het morgen of zo wel kan.

Dat moet dus via contact met de Klantenservice (telefoon, chat, etc.)

Een gemiste check in/uit met Flex kan helemaal (nog) niet op die manier. Melding mag wel wat duidelijker, want zoals het er nu staat lijkt het alsof het morgen of zo wel kan.

Het is überhaupt nergens te vinden dat het niet kan. Zelfs de medewerker van de chat wist het niet, die verzekerde mij dat het normaal gesproken wel mogelijk was, het zou een foutje zijn ‘omdat het zo druk was’….

 

Badge +3

Het is überhaupt nergens te vinden dat het niet kan. Zelfs de medewerker van de chat wist het niet, die verzekerde mij dat het normaal gesproken wel mogelijk was, het zou een foutje zijn ‘omdat het zo druk was’….

Klantenservice medewerkers blinken de laatste tijd niet uit qua parate kennis. Zijn andere topics over en zojuist nog deze op Twitter https://twitter.com/HenkP42464254/status/1631002142990368794

Als het om een reis met een andere vervoerder dan NS gaat kun je het wél zelf regelen, via www.uitcheckgemist.nl

Reageer