Skip to main content

Onderwerp: Problemen met vervangende OV-chipkaart

Goedemorgen,

Ik heb onlangs een vervangende OV-chipkaart aangevraagd via de klantenservice, maar ik ondervind enkele problemen. Mijn abonnementen, zoals NS Weekend Vrij en NS Flex, zijn niet overgezet naar de nieuwe kaart. 

Wanneer ik probeer om deze abonnementen online opnieuw af te sluiten, krijg ik de melding dat er al een Flex-abonnement op de kaart staat, terwijl dit niet het geval is. 

Daarnaast vond ik de communicatie met een collega van de klantenservice niet prettig, wat de situatie extra frustrerend maakt.

Ik zou graag samen tot een oplossing willen komen. Kan iemand hier helpen?

Met vriendelijke groet,  
Jordi

We kunnen u hier niet helpen, hoe graag we dat ook zouden willen. Deze community is namelijk bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij zijn geen medewerkers van NS en hebben geen toegang tot klantgegevens.

U moet dus echt even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook. Hopelijk treft u deze keer een medewerker die u wat prettiger te woord staat.

Reageer