Inchecken niet mogelijk door storing maar wel de volle ritprijs moeten betalen en geen gebruik kunnen maken van dalkorting
Als u niet kunt inchecken vanwege een storing, meldt u dat meteen bij het instappen aan de conducteur. Waarschijnlijk zijn er dan tientallen reizigers die niet konden inchecken. De conducteur legt u dan uit hoe het verder moet.
Als u de enige bent niet die kon inchecken, is er een probleem met uw kaart en kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Goedemiddag C Gieltjes, welkom bij de NS Community.
Wat balen om te lezen dat het niet goed lijkt te zijn gegaan met het inchecken.
Kan je aangeven op welk station dit was en op welke datum en tijdstip?
Tevens geef je aan niet ingecheckt te hebben maar er is wel een volle ritprijs in rekening gebracht. Is dat gebeurd op basis van enkel de “uitcheck"? Of is er toch een beginstation geregistreerd?
Als je dit zelf niet kan achterhalen, neem dan zoals Jan Haverkamp aangeeft contact op met mijn collega's van de klanteNService. Zij zoeken het graag voor je uit.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.