beantwoord

krijg ik ook korting bij een andere vervoermiddel

  • 9 June 2022
  • 8 reacties
  • 212 Bekeken

.

icon

Beste antwoord door Momo 9 June 2022, 15:50

Bekijk origineel

8 reacties

Goedemiddag B.Hadid en welkom op onze Community!

 

Ik heb je topic verplaatst naar een andere categorie om de vindbaarheid te vergroten. Daarnaast heb ik je OV-chipkaartnummer uit je bericht verwijderd om misbruik te voorkomen.

Momo en MoDe geven hier het juiste antwoord. Je 40% kortingsabonnement is alleen geldig in de trein. Met NS Flex kun je wel op rekening reizen in de bus, tram en metro, maar dit is altijd tegen vol tarief.

Reputatie 7
Badge +3

Geachte h/m

Ik ben Basel mijn ov kaartnummer is …….

Ik wil graag wat informatie over mijn abonnement. kan ik de voordeel van NS felx (40%) naast de trein ook gebruiken te maken bij de bus en de andere vervoermiddel

Nee

Reputatie 7
Badge +3

U heeft uw vraag nu al 3 keer gesteld, het antwoord wordt niet ineens anders. En u heeft ook weer uw OV-chipkaartnummer vermeld, zoals Thom reeds meldde, dit is een openbaar forum en het posten van persoonlijke gegevens is niet verstandig. 

Geachte h/m

Ik ben Basel mijn ov kaartnummer is persoonlijke gegevens verwijderd door moderator

Ik wil graag wat informatie over mijn abonnement. kan ik de voordeel van NS felx (40%) naast de trein ook gebruiken te maken bij de bus en de andere vervoermiddel

Reputatie 7
Badge +3

Zoals al aangegeven, met een NS Flex kortingsabonnement krijgt u alleen korting op treinreizen. U kunt wel met bus, tram of metro reizen met de kaart maar u ontvangt dan geen 40% korting. 

.

Reputatie 7
Badge +4

Het is verstandig uw kaartnummer even weg te halen. Het is hier een openbaar forum en niet iedereen heeft goede bedoelingen. Klik op de drie puntjes rechts onderaan.

Reputatie 7
Badge +3

Een NS kortingsabonnement geeft alleen korting op treinreizen, voor bus, tram of metro kunt u een abonnement bij de desbetreffende vervoerder aanschaffen. 

Reageer