Het afgelopen jaar heb ik voor mijn studie in het buitenland gewoond. Hiervoor heb ik compensatie gekregen vanuit DUO per maand, maar dan moest ik wel mijn studenten-ov stop zetten. Dit heb ik gedaan in augustus 2023. Nu ben ik klaar met mijn opleiding en net terug in Nederland. In juli heb ik mijn studenten-ov stop gezet via de DUO website en de machine, dus ik wilde nu het gratis jaarabonnement NS Flex voor ex-studenten op mijn kaartje zetten. De website geeft echter aan dat ik hier geen recht op heb, waarschijnlijk omdat ik mijn studenten-ov al meer dan 6 maanden geleden stop heb gezet, maar toch lijkt het me dat ik hier wel recht op heb, aangezien ik pas officieel mijn studenten-ov in juli stop heb gezet. Ik heb al meermaals bij de klantenservice gevraagd hoe dit zit, maar zij weten het antwoord ook niet (maar niemand heeft nog naar een kaartnummer of naam gevraagd) en sturen me door naar DUO, die vervolgens aangeeft dat zij er niks mee te maken hebben. Ik zou graag willen weten of ik hier nou wel of niet in aanmerking voor zou komen en of er vanuit de NS iets geregeld zou kunnen worden.
Bladzijde 1 / 1
Hallo suzannevdn en welkom bij de NS Community,
Ons systeem ziet inderdaad dat je eerder je Studenten abonnement hebt beëindigd waardoor de actie is verlopen. In dit geval kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen dit dan voor je oplossen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.