Als ik mijn NS flex wil stopzetten krijg ik de melding dat ik dit niet kan doen, omdat iemand anders betaald / contracthouder is. Voor zover ik het weet is het account aan niemand anders gekoppeld, en betaal ik zelf. Enig idee hoe dit alsnog gewoon kan stopzetten?
Bladzijde 1 / 1
Hi nickhirsch en welkom bij de NS Community!
Het kan zijn dat jouw Mijn NS-account dan niet juist gekoppeld is aan het contract. Je kunt dit ook regelen via onze klantenservice en daarbij direct jouw Mijn NS-account goed laten koppelen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.