Ik heb dit voordeel in januari geactiveerd en ik krijg er geen enkel voordeel van. Het werkt niet, ik betaal de volledige prijs in het weekend en betaal ook elke maand voor dit voordeel. Ik heb alles geprobeerd om dit te verhelpen en weet niet wat ik nog meer kan proberen. Dit is oneerlijk.
Bladzijde 1 / 1
Neem contact op met de NS Klantenservice, die je verder kunnen helpen.
→ https://www.ns.nl/klantenservice
Onderaan de pagina kan je de contactmogelijkheden en gegevens vinden
Welkom bij de NS Community!
Ik vermoed dat je NS Flex nog niet geactiveerd hebt op je ov-chipkaart. Kies bij een automaat (station, supermarkt) voor ophalen bestelling. Dit kan tot een jaar na de besteldatum.
Voor de gemaakte kosten (vanaf januari) kan de Klantenservice misschien enkele maanden vergoeden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.