beantwoord

OV-FlexAbonnement

  • 4 April 2022
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Op 24-3-2022 is mijn wijzigingsverzoek verwerkt. Relatiebreuk.21658269. Kenmerk. 5176105095. Drie maanden korting van € w,60. Op mijn factuur van april (5176850313) is echter €5,10 in rekening gebracht. Bovendien is op 25-3-2022 (5176154691) € 0,65 in rekening gebracht.

Ik begrijp beide acties niet. In afwachting van uw reactie.

icon

Beste antwoord door MoDe 4 April 2022, 15:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen niet bij klantgegevens het beste kun je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Reputatie 7
Badge +1

Kijk eerst-we moeten dit elke dag hier blijven herhalen- via mijnNS op wat de echte facturen nou zijn-moet via site, kan je niet doen via app op fone. Die tellertjes die er bij staan blijken zeer vaak verkeerde bedragen te geven. Op de achte factuur zou ook moeten staan waarvoor die kosten zijn.

Reageer