beantwoord

ov weekend abbo

  • 19 August 2023
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Beste,

Ik heb een ov weekend flex aangeschaft gister op 18 augustus en deze per 18 augustus laten gelden. Ik heb hem

opgehaald bij de automaat. Nu ben ik net met de trein gaan reizen, ik check uit en er staat reizen op rekening. Hoe kan dit? 
mvg Anna

icon

Beste antwoord door Sander-VH 19 August 2023, 11:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Bij flex staat er altijd reizen op rekening. Op mijnNS kun je zien welk flex abonnement momenteel actief is.

Reputatie 6

Beste,

Ik heb een ov weekend flex aangeschaft gister op 18 augustus en deze per 18 augustus laten gelden. Ik heb hem

opgehaald bij de automaat. Nu ben ik net met de trein gaan reizen, ik check uit en er staat reizen op rekening. Hoe kan dit? 
mvg Anna

Flex is andere benaming voor reizen op Rekening. Dit zie je vanaf nu bij de poortjes. Komt omdat abonnementen en reizen niet meer direct bij in en uitchecken verwerkt worden, maar in de zogeheten backoffice. Is dus niks aan de hand,dat hoort zo. 

Ik hoop dat NS Flex je gaat bevallen 😁

Reputatie 7
Badge +1

Bij alle Flex abonnementen staat bij uitchecken reizen op rekening dus dat is normaal. In MijnNS kunt u uw huidig abonnement bekijken. Als daar geen weekend Flex staat is er iets verkeerd gegaan. Maar ik neem aan dat alles gewoon klopt. 

Reageer