Ik heb een NS flex dal vrij abonnement. Ik heb daarmee op zaterdag 6-1 ingecheckt van Barneveld naar Amersfoort. Ik zie geen tarief staan op Mijn OV.NL Betaalt NS deze rit, of wordt de rit alsnog door NS apart aan mij einde van de maand gefactureerd aangezien u een andere aanbieder dan NS bent?
Gaat om een treinreis, die wordt dan dus gedekt door je abonnement. Dat is geldig bij alle treinvervoerders (behalve een beperkt aantal internationale treinen).
De website van OV-chipkaart laat nooit prijzen zien bij reizen met NS Flex, maar die bedragen zou je (indien van toepassing) in Mijn NS terug kunnen vinden.
Het kan zomaar enkele weken duren voordat het Flex systeem reizen verwerkt heeft (zélfs reizen met NS), ook al zijn de transacties al lang bekend bij OV-chipkaart.
Wel vreemd dat treinreizen met Connexxion weergegeven worden als RRReis maar dat is een cosmetisch foutje. Reizen met bussen in Eindhoven worden weergegeven als Valleilijn terwijl diezelfde reizen eerst gewoon goed stonden (Connexxion/Bravo/Hermes).
Wel vreemd dat treinreizen met Connexxion weergegeven worden als RRReis maar dat is een cosmetisch foutje.
Connexxion rijdt deze treinen niet meer, het is per december Keolis en inderdaad nu onder de noemer van Rrreis: https://www.rrreis.nl/trein
Wel vreemd dat treinreizen met Connexxion weergegeven worden als RRReis maar dat is een cosmetisch foutje.
Connexxion rijdt deze treinen niet meer, het is per december Keolis en inderdaad nu onder de noemer van Rrreis: https://www.rrreis.nl/trein
Ah, oke. Valleilijn in Eindhoven is ook weg uit een oud overzicht (maakt niet uit, wel zo netjes)
Dank je wel Tomas. Zelfs RRReis kon er geen antwoord op geven en bij NS is er niets over te vinden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.