Skip to main content

Goedemorgen, ik heb een NS Flex abonnement voor in het weekend. Nu wil ik met 1 volwassenen en 2 kinderen (3 en 6 jaar) laten meereizen, heb een code gedeeld waardoor ze met 40% korting mee kunnen reizen. Eenmaal op de webpagina voor het bestellen van de kaarten kan ik alleen kiezen om volwassenen mee te laten reizen… Iemand een idee hoe ik 2 kinderen kan toevoegen?

Kinderen tot en met 3 jaar reizen gratis (formeel alleen als zij geen eigen zitplek innemen). Voor hen hoeft geen vervoerbewijs gekocht te worden.

Voor kinderen van 4 tot en met 11 jaar kan een Railrunner gekocht worden. Kinderen van 4 tot en met 11 jaar mogen ook gratis mee met een Kids Vrij-abonnement, maar daarvoor is een persoonlijke OV-chipkaart nodig; die kost 7,50 euro en heeft een levertijd van een week.

Dus dan koop je één ticket voor een volwassenen met korting en apart een railrunner?

Ja.

Oke, beetje omslachtig maar helder! 

Het kopen van Railrunner is volgens mij een stuk minder omslachtig. Je hoeft dan helemaal geen samenreiscode te delen.

Is toch niet omslachtig?

Gewoon 2 railrunner tickets kopen van €2,50 per stuk. Dat is het, zijn de hele dag onbeperkt geldig 

Is toch niet omslachtig?

Gewoon 2 railrunner tickets kopen van €2,50 per stuk. Dat is het, zijn de hele dag onbeperkt geldig 

1 railrunner is voldoende. Tot 4 jaar reizen kinderen gratis mee.

Is toch niet omslachtig?

Even goed toch niet omslachtig? Zitten die niet nog steeds gewoon in de automaat op station? 

Even goed toch niet omslachtig? Zitten die niet nog steeds gewoon in de automaat op station? 

Voor kaartjes uit de automaat betaal je €1 extra.

Voor kaartjes uit de automaat betaal je €1 extra.

Je betaald gewoon om het dan niet omslachtig te hebben 

Reageer