Goedendag,
Op 2 september 2024 heb ik geprobeerd NS Dal Voordeel aan te schaffen. Deze korting had ik willen toepassen op een reis die ik op 3 september 2024 had willen afleggen. De website gaf aan dat het ging om een technische fout en het daarom niet lukte om het product te bestellen. Ik heb dit geprobeerd op meerdere toestellen te bestellen zoals mijn Iphone 13 en mijn Acer Laptop. Ook heb ik meerdere browsers geprobeerd zoals Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge en Safari. Daarna heb ik besloten om de NS te bellen maar ik heb vervolgens een uur in de wacht gestaan waarna de verbinding werdt verbroken. Het leek erop dat ik het product niet kon bestellen en ook dat contact opnemen met de NS hierover niet lukte. Omdat ik verder geen andere mogelijkheden meer zag heb ik besloten om een video te maken van mijn scherm met de technische fout. Naar afloop van de reis heb ik meerdere keren met NS contact opgenomen via Facebook, zei gaven aan dat ik het beste kon bellen. Dit heb ik vanochtend dan ook geprobeerd maar helaas is mijn verzoek tot geld terug niet gehonoreerd.
Ik heb zelf een video waarin ik laat zien dat mijn bestelling op 2 september 2024 niet is gelukt en daarna gebeld waarin ik geen gehoor kreeg. Ik heb er dan als consument dan ook alles aan gedaan om hierover contact te krijgen wat niet gelukt is. Op 9 en 10 september heb ik geprobeerd via Facebook een verzoek te doen tot terugbetaling. Op 14 september heb ik NS hierover telefonisch benaderd maar heb nog geen oplossing ontvangen. Ik vind dat ik financieel ben gedupeerd door problemen bij de NS zelf en dat ik hier niets anders aan had kunnen doen. Ik eis dan ook dat ik een teruggave krijg van de teveel betaalde kosten. Het teveel betaalde bedrag bedraagt € 47,04
Graag ontvang ik een oplossing voor dit probleem.