Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

 

Ik hoop dat u mij kunt helpen met een probleem met betrekking tot mijn factuur. Vorige maand was mij meegedeeld dat een correctie zou worden toegepast op mijn factuur en dat het openstaande bedrag zou worden verrekend met de factuur van deze maand. Echter, tot mijn verbazing heb ik deze maand opnieuw een volledige factuur ontvangen zonder dat de correctie is doorgevoerd.

 

Ik verzoek u vriendelijk om dit na te kijken en de nodige aanpassingen te doen zodat het correcte bedrag wordt gefactureerd. Ik waardeer uw snelle reactie en hoop op een spoedige oplossing van deze kwestie.

 

Alvast bedankt voor uw medewerking.

 

Met vriendelijke groet,

Oula Dahouk

 

Hoi @Oula,

Het is altijd vervelend als dingen anders gaan dan is toegezegd of dat je verwacht.

Op deze Community proberen reizigers andere reizigers te helpen. We kunnen echter niet bij elkaars gegevens, wat uiteraard goed is 😀.

Vandaar dat je het beste contact kan opnemen met de NS klantenservice door bijvoorbeeld te bellen naar 030-751 51 55. (dag en nacht bereikbaar). Zij kunnen wel met je meekijken en uitzoeken wat er eventueel is misgegaan en dat dan ook rechtzetten. Een reden dat het nog niet op je factuur is verrekend kan zijn dat de nieuwe factuur al klaar stond en dat het dan pas op de factuur daarna zal worden verrekend.

Omdat dit een openbaar forum is, kun je beter je persoonlijke gegevens (consumentenkaartnummer) weghalen. Je weet nooit wat er eventueel mee kan gebeuren. Als je het zelf niet meer kunt wijzigen, dan leest een @moderator mee, die dat voor je kan aanpassen.


Hallo Oula en welkom bij de NS Community. 

Afhankelijk van je factuurdatum en van het moment waarop je jouw restitutieverzoek indiende kan het zijn dat het niet meer is gelukt om de verrekening direct te verwerken. In zo'n geval wordt deze meegenomen op de factuur die hierna komt. Maar je kan het inderdaad het beste even laten nakijken bij onze klantenservice.

Je kaartnummer heb ik weggehaald uit je post. Het is beter als dit niet openbaar leesbaar is.


Reageer