Skip to main content

Tijdens wijzigen van Flex Basis naar Flex Dal komt ‘gegevens controleren’ voorbij. Daar staat als ingangsdatum 23 juni, maar het is vandaag 16 juni. Bij de bevestiging van de wijziging staat weer 16 juni, vandaag dus. Kan bij het controleren van de gegevens de juiste ingangsdatum vermeld worden? Dat scheelt verwarring / irritatie. Vr.gr. Dick

Goedemorgen Dirck. Welkom bij de NS Community.

Dit hoort niet te gebeuren, heb je hier toevallig ook een screenshot van gemaakt? Dan kan ik dit doorzetten om dit na te laten kijken! 
 


Erg toevallig?

 


Goedemorgen Dirck. Welkom bij de NS Community.

Dit hoort niet te gebeuren, heb je hier toevallig ook een screenshot van gemaakt? Dan kan ik dit doorzetten om dit na te laten kijken! 
 

Ik heb screenshots. Kijk! 

Moderator edit: Plaatje met persoonlijke informatie verwijderd.


Oei, dat is wel erg veel privé-informatie. Je kunt je bericht bewerken door binnen een uur op de 3 puntjes rechtsonder te tikken.


Top! Ik zet dit intern dan even door. Ik haal het nu wel even weg, want zoals Robert B al aangeeft staat er wel erg veel informatie openbaar in! 


Ook ik had zojuist dit probleem, bij het overzetten van Flex Weekend Vrij naar Flex Basis. Gelukkig kwam ook bij mij in de bevestiging weer netjes 16 juni te staan. Mag ik aannemen dat de wijziging dan ook effectief per 16 juni (vandaag) wordt doorgevoerd?


Ook ik had zojuist dit probleem, bij het overzetten van Flex Weekend Vrij naar Flex Basis. Gelukkig kwam ook bij mij in de bevestiging weer netjes 16 juni te staan. Mag ik aannemen dat de wijziging dan ook effectief per 16 juni (vandaag) wordt doorgevoerd?

Ja David, en anders weet je de weg naar het Klanntenservies! 😅 Spoiler: dit komt automaitsch goed. maar dat wist je eigenlijk al.

Wel suf dat er eerst een andere datum getoond wordt ❓


Reageer