Waardeloos, nog niets mogen vernemen na de tweede uitglijder van de NS in Meppel. Geen bussen en mensen om iets te vragen . Hier een tweede klacht van laten aanmaken ….. niets meer van vernomen. En wel zeuren om een abonnement die te laat word betaald?… er was beloofd om een compensatie uit te betalen en de 25 EUR denkt de extra kosten van 2022 niet……….
ben er er echt klaar mee, en probeer na de NS juridisch te laten aanpakken. De service - en vervoer verplichtingen houd men zich niet aan!!!! Ben erg boos. Gaarne geen reactie van een vriendelijke medewerker deze niets heeft in te brengen. Het cal center NS is mij bekend ….. heel aardig maar hebben we niets aan.
Bladzijde 1 / 1
Tja, van wie wilt u dan een reactie? Een vriendelijke medereiziger? Bij deze
Helaas komen er hier op de Community geen reacties van mensen ‘hoger in de boom’ bij NS. Contact verloopt echt alleen via de klanteNService.
Helaas hebben ze het erg druk en duurt de afhandeling van klachten (veel) langer dan gewenst.
Druk……. Al jaren. Er werken toch ook mensen op kantoor ? En niet alleen aardige studenten die hun uurtjes maken. Niemand neemt verantwoordelijkheid in deze reis crisis.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.