beantwoord

Doe eens iets aan die storingen op jullie NS website.

  • 1 September 2021
  • 8 reacties
  • 142 Bekeken

  • Intercity
  • 13 reacties

Nu dit weer: Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om te betalen. Probeer het later nog een keer (UM-0007)

Sorry maar storingen op jullie website komen gewoon veel te veel voor. Los dit soort problemen eens definitief op! 

icon

Beste antwoord door Mark NS 1 September 2021, 21:41

Wat probeer je precies te bestellen waarbij je deze foutmelding krijgt? Men is continu bezig alles up to date te houden en problemen zo snel als mogelijk te verhelpen, maar storingen vallen helaas niet te voorkomen. Ik kan me de ergernis in ieder geval heel goed voorstellen.

Bekijk origineel

8 reacties

Wat probeer je precies te bestellen waarbij je deze foutmelding krijgt? Men is continu bezig alles up to date te houden en problemen zo snel als mogelijk te verhelpen, maar storingen vallen helaas niet te voorkomen. Ik kan me de ergernis in ieder geval heel goed voorstellen.

Sinds zondag bezig met het bestellen van een Flex abonnement. Helaas blijkt MijnNS in dat proces nog steeds niet beschikbaar. Via de chat verloopt het contact uiterst moeizaam. Het advies is na heel veel gedoe: blijf het proberen, ik kan u niet helpen. Daarnaast sinds vandaagdagelijks gedoe met couponcodes om het leed een beetje te verzachten. Deze storing duurt wel heel erg lang! 

Hoi Marie-Elle, welkom op de NS Community. 

Er zijn sinds zondag wel wat problemen met Mijn NS geweest, maar niet voortdurend en niet heel langdurig telkens, dus wellicht ligt het probleem dan ergens anders. Wil je mij een privébericht sturen met je naam, adres, geboortedatum en e-mailadres, @Marie-Elle? Ik kijk graag met je mee.

Die verplichte Flex abonnement, ik wil deze perse op de eerste laten ingaan, kan dus niet ook vreemd, dus ik dacht dan doen we dat op 1 sept. Tja en dan heb je weer een fout. 

En waarom op de 1ste, om dat dit handig is voor de afdeling salaris administratie. 

 

Badge +3

Die verplichte Flex abonnement, ik wil deze perse op de eerste laten ingaan, kan dus niet ook vreemd, dus ik dacht dan doen we dat op 1 sept. Tja en dan heb je weer een fout. 

En waarom op de 1ste, om dat dit handig is voor de afdeling salaris administratie.

Als dit gaat om een Traject Vrij abonnement dat ‘verflext’ moet worden dan blijft de maandelijkse factuurdatum volgens mij hetzelfde als de huidige.

Bij een overstap naar NS Flex vanuit een Traject Vrij abonnement kan een nieuwe factuurdatum gaan gelden die ligt rond de datum waarop de overstap is aangevraagd, dus het kan dan handig zijn om de overstap nog even uit te stellen tot de gewenste factuurdatum. 

Ik heb verder het probleem van Marie-Elle kunnen oplossen door het Mijn NS account opnieuw te koppelen aan juiste klantgegevens. De bestelling is nu gelukt. 

 

Badge +3

Oeps, per ongeluk op Beste antwoord geklikt… dat moest een Like zijn.

Bij een overstap naar NS Flex vanuit een Traject Vrij abonnement kan een nieuwe factuurdatum gaan gelden die ligt rond de datum waarop de overstap is aangevraagd, dus het kan dan handig zijn om de overstap nog even uit te stellen tot de gewenste factuurdatum. 

Ik heb verder het probleem van Marie-Elle kunnen oplossen door het Mijn NS account opnieuw te koppelen aan juiste klantgegevens. De bestelling is nu gelukt. 

 

Dan weer terug naar mijn topic, zorg nu eens dat die website fatsoenlijk werkt op de eerste van de maand. Als een webwinkel zoals Bol.com zoveel storingen heeft als hier die NS website waren ze zo failliet. 

Trouwens sowieso ronduit belachelijk dat je niet zelf een datum kunt ingeven. 

Reageer