graag snelle reactie over mijn ernstige verwonding | NS Community
beantwoord

graag snelle reactie over mijn ernstige verwonding

  • 26 September 2022
  • 4 reacties
  • 176 Bekeken

Op 2 september 2022 ben ik op het station in lelystad door de stroomstoring tussen de klappoortjes bekneld geraakt en mij verschrikkelijk verwond.

 

wanneer wordt er op deze klacht gereageerd???

kaartr nummer : 3528************

icon

Beste antwoord door Laura NS 26 September 2022, 14:09

Bekijk origineel

4 reacties

Verschrikkelijk verwond geraakt tussen de hekjes terwijl deze beveiligd zijn om niet teveel kracht te zetten in het geval er iemand tussen komt? Zoveel kracht kunnen deze hekjes niet zetten bij het sluiten.

Daarbij zouden ze ingeval van een stroomstoring juist open moeten gaan en niet sluiten.

Overigens is de reactietijd vanuit de NS momenteel weer erg lang doordat de klantenservice het erg druk heeft met o.a. de claims naar aanleiding van de stakingen.

Reputatie 7
Badge +3

Allereerst heel vervelend dat je gewond bent geraakt.

Volgens de eigen voorwaarden moet NS binnen vier weken een antwoord geven. Helaas zien we hier regelmatig dat dit niet gehaald wordt. De afhandeling kan soms maanden op zich laten wachten.

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik hoop dat het inmiddels beter met jou gaat. Het beste kun je bellen om te vragen hoever men met het behandelen van jouw klacht is. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens en je niet vertellen wat de status van jouw klacht is. 

Welkom op onze NS Community, 3xKleinkind. Erg naar om te vernemen dat je zo'n ernstige klacht hebt. Normaliter wordt er binnen 2 tot 4 weken gereageerd, echter hebben we momenteel te maken met een flinke achterstand vanwege drukte. We doen uiteraard ons uiterste best alle klachten z.s.m. op te pakken. Excuus voor dit ongemak.

Reageer