ik heb een vraag over de ns app

  • 28 July 2022
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

In de app van de NS reisinformatie stond dat ik kon overstappen op Schiphol, maar dat klopte niet

 


5 reacties

Ik ga er nl van uit dat de app van NS mij de juiste informatie geeft, maar zowel voor de heen- als terugreis klopte er niets van

Reputatie 7
Badge +3

Zonder verdere reisinfo kunnen wij niet kijken waarom het niet klopt.

Ik wilde reizen van Heerenveen naar Leuven, in de app stond: overstappen op Schiphol, op de trein naar Mechelen. Maar de trein waar ik in zat, ging helemaal niet naar Schiphol terwijl dit wel in de app van NS stond

Ik had het goed uitgezocht, maar de app klopte niet. De datum was 25 juli en 27 juli de terugreis: allebei overstappen op Schilphol,  maar beiden keren was dit miet waar

Reputatie 7
Badge +2

Als ik de reis van 25 juli van Heerenveen naar Leuven in de NS-app plan dan geeft die geen overstap op Schiphol, maar op Amsterdam Centraal.

Weet je heel zeker dat je de datum in de app goed had staan? En niet meer dan 10 dagen van tevoren al in de app gepland had?
Als ik op een dag plan waarop de werkzaamheden bij Amsterdam Zuid afgelopen zijn komt er namelijk inderdaad wel een advies met overstap op Schiphol uit. Maar op 25 juli was de IC uit Leeuwarden wegens die werkzaamheden omgeleid naar Amsterdam Centraal.

Maakte voor de reistijd zelf niets uit trouwens: je haalt op Amsterdam Centraal met die omgeleide IC dezelfde trein naar Brussel als je anders op Schiphol zou halen. Alleen de overstap wordt er wel korter van.

Reageer