beantwoord

Los de storing op mijnns svp een x op!!

  • 25 August 2022
  • 6 reacties
  • 263 Bekeken

Sorry!

Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer (WS-0035)

Sinds vanmorgen al meerdere keren geprobeerd om mijn NS Flex abo om te zetten van basis naar dal voordeel met bovenstaand resultaat. Di kost tijd, frustratie en moet dus straks ook weer ten onrechte zonder korting inchecken. Echt waardeloos op deze manier. Is niet voor het eerst, dus los dit nou eens een x op!!

icon

Beste antwoord door MoDe 25 August 2022, 14:06

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Bellen=zal wel lang wachten etc zal dan de enige reële Alt zijn.

Dit soort kreten maakt verder totaal geen indruk of effect. Begin liever-gouwe kans op extra bijverdienste-een uitzendburo voor zeer gekwailificeerd IT-personeel, dat ook weet bvb Russky hackerovery buiten de deur te houden. Small problem: vind die lui maar eens.

En dan mag je nog op je blote knietjes .. danken dat ze ook niet meedoen met die stakings belusten. Gister was er bijna de hele dag problems met PIN-betalingen.

Reputatie 7
Badge +1

Eén van de categorieën waarin NS de nodige mensen zoekt is de ICT. Dit is helaas één van de gevolgen. Zal binnenkort wel weer een keer zijn opgelost en dan na een week weer terugkeren. Het forum wemelt hier van de klachten over de vele foutmeldingen bij het bestellen van producten. In de afgelopen jaren is het NS niet gelukt om een maand storingsvrij te opereren. Nee het is niet de eerste keer, wen er maar aan want het gaat nog wel een aantal keren fout in de toekomst. 

 

Dit is helaas de realiteit.

Heb je al een melding gemaakt van deze storing, misschien zijn ze nog niet eens op de hoogte dat deze storing er is omdat niemand dit gemeld heeft.

Dan gaat het verhelpen ook nog wel even duren.

Reputatie 7
Badge +3

Er zijn weer een paar storingen valt te lezen op twitter. O.a. bij versturen van online tickets, maar vermoed dat er bij meer online producten storing is. Helaas is dit inmiddels bijna elke dag.

Reputatie 7
Badge +1

Wordt die storing nog eens opgelost? Ik zie die melding ook en zou graag vandaag mijn abonnement aanpassen. Of kan dat nu alleen via de klantenservice?

Reputatie 7
Badge +1

De abonnementswijziging is uiteindelijk gelukt. Misschien heeft iemand anders hier nog iets aan:

Het ging eigenlijk niet over mijn eigen abonnement maar over dat van 2 kennissen van mij, die van Mijn NS niet zoveel kaas hebben gegeten en bij wie ik wel eens meekijk als ze er niet uitkomen.

Ze probeerden sinds zondag hun abonnementen (allebei NS Flex Dal Vrij) naar NS Basis terug te zetten maar er kwam steeds de beruchte melding WS-0035.
Het kan zijn dat het aan het telefoonnummer lag. Bij het wijzigen kwam namelijk telkens de melding dat er geen telefoonnummer was ingevuld en dat je dat dan alsnog moest invullen. Dat hebben we ook steeds gedaan (anders kun je immers niet verder met de abonnementswijziging) maar daarna kwam dus steeds melding WS-0035.

Bij de laatste poging hadden we het telefoonnummer eerst in de gegevens aangevuld en pas daarna het abonnement gewijzigd. Dat werkte dan wel meteen. Bij de tweede kennis hebben we nog eens geprobeerd om zonder eerst het telefoonnummer in de gegevens in te vullen het abonnement te wijzigen (waarbij je dus bij de abonnementswijziging het telefoonnummer aanvult), maar toen kwam weer melding WS-0035. Toen hebben we het telefoonnummer aangevuld in de gegevens, maar bij de abonnementswijziging direct erna kwam toen weer WS-0035. Toen nog eens uitgelogd, de browser gesloten en weer ingelogd en daarna ging de abonnementswijziging wel goed.

Dit was telkens in een nieuw incognito-venster in Chrome, om te voorkomen dat bestaande cookies e.d. van invloed zouden zijn.

Ik kan dus niet met zekerheid zeggen of het aan het ontbrekende telefoonnummer lag maar het lijkt me wel het onderzoeken waard.
Het telefoonnummer was overigens bij de aanmaak van de accounts wel degelijk ingevuld. Het is me een raadsel hoe dat kan verdwijnen.

Reageer