Personeelstekort, treinuitval, schuld: voor NS hopen de problemen zich op



Toon eerste bericht

29 reacties

Badge +3

Hopelijk hebben ze er genoeg want als ik de berichten zo volg van de CAO onderhandelingen wordt het een zomer vol stakingen bij het spoor. Dan kan dit een alternatief zijn voor de kortere afstanden.

Check (Rotterdam, Amsterdam, Den Haag en Breda) is gewoon een externe partij, vergelijk Go en Felyx en andere deelscooters/fietsen (die echt overal irritant in de weg staan hier).

Dat je die met een BC op rekening kunt gebruiken is leuk, meer niet. Tarief is ook best hoog (starttarief € 0,50 + € 0,25 per minuut).

Dan is een Greenwheels auto goedkoper (zonder abonnement € 1,50 per kwartier plus kilometerkosten), maar ja die moet je weer terug zetten op zijn eigen plekje en je betaalt van tijdstip aanvang huur tot het einde.

Je krijgt bij Greenwheels wel 15 minuten marge, dus als je bijv. om 16.00 een auto reserveert kan je er vanaf 15.45 al mee op pad!

Bij zo’n fiets/scooter betaal je alleen de minuten die je daadwerkelijk rijdt (plus eventuele ‘parkeer/reserveringskosten’ als je later ook weer gebruik wilt maken van dezelfde fiets/scooter, zodat niemand anders hem kan gebruiken en op zoek zou moeten naar een andere in de buurt).

Voor al die clubs, zie https://micromobiliteit.nl

Je kunt je afvragen of dit prioriteit moet hebben tov de vele MijnNS storingen, om maar wat te noemen. En ja ik snap dat dat kort door de bocht is.

Badge +3

Je kunt je afvragen of dit prioriteit moet hebben tov de vele MijnNS storingen, om maar wat te noemen. En ja ik snap dat dat kort door de bocht is.

Een ‘deal’ tussen NS Zakelijk en Check (het zoveelste deelscooters/fietsen clubje) heeft volgens mij weinig te maken met de functionaliteit van Mijn NS (die te wensen overlaat, de laatste maanden) 😴

Maar ja… 

 

Er zal toch een aantal programmeurs gewerkt moeten hebben aan de integratie hiervan.

Reageer