Hallo!
Ik wil later vandaag een fiets in een van de bewaakte stallingen plaatsen. Dit zou ik graag met 'stallen op rekening’ doen, maar dit lukt niet via de site. Het laat mij steeds de (gratis) bestelling zien, waarop ik ‘verder naar bestellen’ kan klikken. Dan wordt aan me gevraagd of ik al een Mijn NS account heb, waarbij ik kan inloggen. Na het inloggen kom ik terug op precies dezelfde pagina waar wordt gevraagd of ik al een account heb, maar nu werkt de inlogknop niet meer (ik ben op dat moment tevens al ingelogd op de site) en kan ik ook nergens verder naar de werkelijke bestelling. De knop ‘verder naar gegevens’ werkt ook niet, waarschijnlijk omdat dit gelinkt is aan het kopje ‘Nieuw bij NS?’ waarbij je een emailadres in kan vullen (als ik die van mij invul geeft de site aan dat de email al bekend is, aangezien ik dus ook een account heb). Ik heb meerdere dingen geprobeerd, ook meerdere devices, maar uiteindelijk kom ik toch altijd uit op ditzelfde probleem en kom ik niet verder. Hoe kan ik dit oplossen en/of is er een andere mogelijkheid om stallen op rekening te activeren/bestellen? Bijvoorbeeld ter plekke bij de stalling?