Skip to main content

Ik probeer al de hele week een NS Flex Voordeel abonnement aan te schaffen, maar telkens wanneer ik mijn gegevens heb ingevuld en verder wil naar mijn gegevens controleren, ontvang ik de volgende melding: “Sorry! Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om te betalen. Probeer het later nog een keer.”
Ik heb het meerdere keren geprobeerd op verschillende momenten, maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen.

Heeft iemand anders hier ook last van, of weet iemand wat ik hieraan kan doen? Zijn er misschien andere manieren om dit abonnement te activeren?

Hoi Treinisfijn,

Je zou eens een andere browser kunnen proberen. Of een zgn. incognito-venster (CTRL + Shift + N). Dat wil problemen met websites nog wel eens verhelpen.

Je kunt ook contact opnemen met de klanteNService om het abonnement te bestellen.


Ik lees op X dat er de laatste tijd meer mensen zijn bij wie het niet lukt om een abonnement te bestellen. Het beste kun je contact opnemen met NS klantenservice.


Reageer