beantwoord

UM-0007 foutmelding bij betaling

  • 4 January 2022
  • 29 reacties
  • 7605 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Balen dat het wederom niet lukt. Hebben jullie de eerder gegeven adviezen al geprobeerd, zoals het verwijderen van cookies en zoekgeschiedenis? Ik zie nog niet terug dat er een storing is volgens onze systemen, maar ik zal in ieder geval het probleem melden. Als het nu niet lukt, zou ik willen adviseren om het later vandaag nog eens te proberen of om onze Klantenservice te contacteren.

Hoi theritz en welkom op de NS Community! 

Balen dat het bestellen niet lukt, maar fijn dat je dit meldt! Ik heb je bericht direct doorgezet zodat dit uitgezocht kan worden. Als je het ook al via andere browsers geprobeerd hebt, wil ik je vragen om het later vandaag nog eens te proberen.

Het is weer zover…. abonnement Flex Dal bestellen en ik kan niet verder. Met geen enkele browser, Safari, Internet Explorer én Chrome niet… “

Sorry! (Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om te betalen. Probeer het later nog een keer)”

Ik heb de laatste dagen met ditzelfde probleem zitten worstelen. Ik weet niet of het hier toevallig ook om ex-studenten korting gaat, maar na gesproken te hebben met de klantenservice is mij te horen gekomen dat dit specifieke product niet besteld kan worden door de andere lopende actie. Dit kan pas weer op 2 oktober volgens de medewerker. Eerlijk gezegd een beetje vreemd en erg frustrerend.

Hoi theritz en welkom op de NS Community! 

Balen dat het bestellen niet lukt, maar fijn dat je dit meldt! Ik heb je bericht direct doorgezet zodat dit uitgezocht kan worden. Als je het ook al via andere browsers geprobeerd hebt, wil ik je vragen om het later vandaag nog eens te proberen.

Het is weer zover…. abonnement Flex Dal bestellen en ik kan niet verder. Met geen enkele browser, Safari, Internet Explorer én Chrome niet… “

Sorry! (Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om te betalen. Probeer het later nog een keer)”

Ben ik weer, mij is het uiteindelijk gelukt! Uiteindelijk probeerde ik gewoon dal voordeel te bestellen, wat ook niet werkte. Ik heb toen in een opwelling geprobeerd mijn bestaande ov kaartnummer in te vullen in nieuwe kaart toevoegen in plaats van hem gewoon aan te klikken, en hij ging door! Dit lukte zowel voor gewoon dal voordeel als voor gratis dal voordeel voor ex studenten. Hopelijk helpt dit iemand!

Dit werkte voor mij om het ex-student NS flex abonnement aan te schaffen. Aanvinken dat je een andere OV kaart wilt gebruiken, maar vervolgens je eigen OV kaart nummer invullen.

Reageer