Beste dames/heren,
Heb vanavond eens rondgeneusd op de website van de NS, doel was een melding te maken over het verloop van mijn afgebroken treinreis heden.
Nu, dat liep even dood als mijn treinreis hedenochtend.
Waarom kan het niet veel simpeler?
leg dat de treinreiziger eens uit?
Ik snap het topic niet.
Dagelijks zijn er honderden teleurstellende ervaringen met het OV. NS gaat daar echt geen platform voor inrichten. Kost teveel tijd en tijd is gewoon geld.
Ik snap het ook niet. Wellicht kan
De website van NS bevat zoveel pagina's, dat het haast makkelijker is om via Google naar een specifieke pagina te gaan.
Eerder kon je trouwens in de app feedback geven over het verloop van je treinreis. Die functie lijkt echter stilletjes te zijn weggehaald.
Maar als het om een afgebroken treinrit gaat (opgeheven of vertraagde trein neem ik aan) dan lijkt het mij dat je op de pagina geld terug bij vertraging moet zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.