beantwoord

Wat vinden jullie zelf van jullie Internet medium richting de reiziger

  • 13 June 2023
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Beste dames/heren,

Heb vanavond eens rondgeneusd op de website van de NS, doel was een melding te maken over het verloop van mijn afgebroken treinreis heden.
Nu, dat liep even dood als mijn treinreis hedenochtend.

Waarom kan het niet veel simpeler?

leg dat de treinreiziger eens uit?

icon

Beste antwoord door JurgenH 14 June 2023, 10:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik snap het topic niet.

 

Dagelijks zijn er honderden teleurstellende ervaringen met het OV. NS gaat daar echt geen platform voor inrichten. Kost teveel tijd en tijd is gewoon geld. 

Reputatie 7
Badge

Ik snap het ook niet. Wellicht kan @JeanBertram meer details geven?

Reputatie 7
Badge +1

De website van NS bevat zoveel pagina's, dat het haast makkelijker is om via Google naar een specifieke pagina te gaan.

Eerder kon je trouwens in de app feedback geven over het verloop van je treinreis. Die functie lijkt echter stilletjes te zijn weggehaald.

Maar als het om een afgebroken treinrit gaat (opgeheven of vertraagde trein neem ik aan) dan lijkt het mij dat je op de pagina geld terug bij vertraging moet zijn.

Reageer