beantwoord

Regelgeving zichtbare lichaamsversieringen



Toon eerste bericht

54 reacties

Bij ons (Roosendaal) worden zichtbare tattoo's gedoogd (mits dat deze niet te gek zijn). Je moet ze wel kunnen bedenken indien nodig
Ik heb zelf geen tattoo's of piercings en sommige versieringen zijn wat te veel van het goede, maar het gros heb ik zelf geen moeite mee om te zien. Het is intern wel degelijk aan het spelen om er verandering in aan te brengen.
Een ander voorbeeld van apart is, dat de ene manager het goed vindt dat zijn of haar medewerkers bv een koppel dragen, zoals VenS en anderen verbieden dat weer. Lastig te peilen.
Ik heb begrepen dat men deze voorschriften momenteel aan het bekijken zijn voor wijzigingen, maar officieel is het nog steeds zo dat oa tattoo's niet zichtbaar getoond mogen worden. Waarom er NS-ers rondlopen die deze wel zichtbaar tonen durf ik geen antwoord opte geven. In principe moeten ze verborgen worden. Het is niet per definitie een directe afwijzing tijdens een sollicitatie. Erg gaaf dat je gesolliciteerd hebt.
Dat vermoeden had ik al. Tegenwoordig kan je er niet meer omheen. Ook begreep ik van een S&V medewerkster uit omgeving Amsterdam dat ze in Haarlem/Amsterdam en omstreken minder moeilijk doen over lichaamsversieringen dan bijvoorbeeld Bergen op Zoom .. Een erg vreemde verdeling als ik het zo hoor ..

Blijf het, ondanks het feit dat ik me bewust ben dat je een representatieve functie bekleed, erg vreemd vinden ..
Ik heb begrepen dat men deze voorschriften momenteel aan het bekijken zijn voor wijzigingen, maar officieel is het nog steeds zo dat oa tattoo's niet zichtbaar getoond mogen worden. Waarom er NS-ers rondlopen die deze wel zichtbaar tonen durf ik geen antwoord opte geven. In principe moeten ze verborgen worden. Het is niet per definitie een directe afwijzing tijdens een sollicitatie. Erg gaaf dat je gesolliciteerd hebt.

Reageer