Veiligheid en Service



Toon eerste bericht

39 reacties

Reputatie 7
Wat gaaf om nu ook V&S vertegenwoordigd te hebben op het forum. Weer een put om kennis uit te halen, van harte met deze nieuwe functie Slidestops!
Succes in je nieuwe functie Slidestops.
Reputatie 7
Badge
Daar heb je helemaal gelijk in beste Slidestops. 😉
Haha natuurlijk. Overigens is geld ook niet altijd het belangrijkste in het leven he;) Arbeidsvreugde is ook heel erg belangrijk!
Reputatie 7
Badge

Salaris is ongeveer hetzelfde - je draait bij V&S zelfs nachtdiensten, dus misschien komt het zelfs nog hoger uit...


Oke, wat fijn voor je Slidestops. Mag ik je van harte feliciteren met je nieuwe functie dan? 🙂
Want??

Want je verdient meer als conducteur. .....Tenminste dat dacht ik altijd.

Salaris is ongeveer hetzelfde - je draait bij V&S zelfs nachtdiensten, dus misschien komt het zelfs nog hoger uit...
Reputatie 7
Badge
Want??

Want je verdient meer als conducteur. .....Tenminste dat dacht ik altijd.
Wauw! :? Daar sta ik toch echt even van te kijken. :? Ik dacht dat de baan Hoofdconducteur toch wel even een heel stuk gunstiger is als S&V Medewerker.Want??
Reputatie 7
Badge
Wauw! :? Daar sta ik toch echt even van te kijken. :? Ik dacht dat de baan Hoofdconducteur toch wel even een heel stuk gunstiger is als S&V Medewerker.

Maar ja...een beetje meer ´´actie´´ in het leven is natuurlijk ook wel zo belangrijk. :?
Vanaf 1 september ben ik inderdaad van functie veranderd, van HC naar V&S. De reden waarom is onder andere omdat ik de BOA heel interessant vind en daar graag meer mee wilde werken en dieper op in wilde gaan, anderzijds wilde ik wat meer "actie" en wat nieuws. Vandaar de keuze gemaakt om de overstap te maken:)

Heb in een korte tijd weer veel nieuwe dingen geleerd, vind het tot nu toe reuze interessant!
Reputatie 7
Badge +4
:D:D

Ik ben niet ongelukkig met deze uitbreiding van V en S.
Reputatie 7
Badge
Vroeg ik mij ook al af Trein-D, vind het wel heel erg leuk namelijk! Zou je ons kunnen vertellen hoe dit tot stand is gekomen Slidestops?

Ja precies. Ik ben ook wel heel erg benieuwd eigenlijk 🙂
Reputatie 7
Vroeg ik mij ook al af Trein-D, vind het wel heel erg leuk namelijk! Zou je ons kunnen vertellen hoe dit tot stand is gekomen Slidestops?
Reputatie 7
Badge
Hoe kan het dat je nu opeens Medewerker service en veiligheid bent? :?

Reageer