19-05 Verloor ik mijn mobiel in de trein, deze was direct uitgezet en ik dacht yep.. die zien we nooit meer terug. Ik heb meteen mijn mobiel als verloren opgegeven en zoals jullie aangeven heb ik 3 dagen gewacht op een bericht van vondst, maar deze kwam niet. Nieuwe mobiel gekocht, helemaal verdrietig want ik had deze supervette telefoon net. 24-05 krijg ik een mail, met het bizarre bericht dat mijn mobiel is gevonden en dat ik TOT 23-05«LET OP! IN HET VERLEDEN!« mijn toestel kan op halen bij het servicepunt. Ik ben alsnog naar het servicepunt gegaan, hier was uiteraard mijn telefoon niet. Veel gebeld met de klantenservice: Bodil, Joep (en iemand van de afdeling ?facturen? die mijn vraag/klacht niet bleek te begrijpen, kastjemuurkastjemuur) hebben mij uitgelegd dat dit vaker gebeurd en dat ik pech heb, ik moet de €15 om het opgestuurd te krijgen gewoon betalen. Deze klantenservice heeft mij heel netjes geholpen, niets op aan te merken. 31-05, nog steeds geen bericht/betaalverzoek voor de €15, ik bel NS met de vraag waar het verzoek blijft, deze man vind het ook gek dat het zo lang duurt. Hij adviseert mij morgen nog een keer te bellen, maar op 02-06 krijg ik het verzoek in de mail. Ik heb ondertussen een geblokkeerde chipkaart, een nieuwe chipkaart besteld, een nieuwe telefoon moeten kopen die over een maand pas arriveert en ik ben onmogelijk bereikbaar voor mijn werk en een handvol sociale contacten. Ik heb de afgelopen weken ontzettend veel extra moeite moeten doen en veel geld uit moeten geven door jullie fout. Ik ben vrij pissig ondertussen, ik vind het vrij frappant dat ik moet opdraaien voor de kosten door jullie onkundige handelen. Dit probleem komt vaker voor, dus hier moet duidelijk iets aan gedaan worden. En ik wil gewoon, op z'n minst, de €15 terug.
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineel